Prije nego kontaktirate našu tehničku podršku, molimo vas da instalirate najnoviju dostupnu verziju softvera.
Problemi su i dalje prisutni?
Prioritetna tehnička podrška
Tehnička podrška putem telefona je omogućena GEO5 pretplatnicima i korisnicima Fine održavanja (trajna licenca). Od ponedjeljka do petka, od 9:00 do 12:00 sati i od 13:00 do 16:00 sati.
Kontaktirajte:
Telefon Hrvatska (Baldinistudio): +385 1 466 2455, info@baldinistudio.hr
Fine Hotline (Češka): +420 233 089 490, support@fine.cz
ili nazovite svog prodavača
Naše tehničko osoblje će od vas zatražiti:
- Broj licence
?
Kako pronađen broj licence?
- Pokrenite bilo koji GEO5 program
- U glavnom izborniku kliknite “Pomoć”
- Odaberite “O programu”
- Verzija softvera
?
Kako doći do broja verzije softvera?
- Pokrenite bilo koji GEO5 program
- U glavnom izborniku kliknite “Pomoć”
- Odaberite “O programu”
- Opis problema
?
Što je potrebno uključiti u opis problema?
Kako bi podrška bila brza i adekvatna, u opisu problema potrebno je uključiti odgovore na slijedeća pitanja:
- U kojem trenutku dolazi do problema?
- Koji koraci u radu dovode do problema?
- Pojavljuje li se problem tijekom jedne operacije ili više njih?
- Koji operativni sustav je instaliran na vašem računalu?
- Koje su vaše hardverske postavke (procesor, RAM, printer)?
- Koristite li neke druge hardvesrke ili softverske komponente koje bi mogle biti uzrok problema?
- Podaci koji sadrže pogrešku
?
Priložite datoteke (*.g..)
Vrlo je važno da nam dostavite vaše datoteke s greškama.
- Priložite datoteke s GEO5 ekstenzijom (*.g.. )
Tehnička podrška putem emaila
Osnovna tehnička podrška se besplatno pruža svim korisnicima putem našeg Obrasca.
Tehnička podrška se pruža korisnicima trenutne i zadnje dvije verzije.
Nadogradnje softvera
Najnovije nadogradnje su uvijek dostupne besplatno svim GEO5 pretplatnicima ili pretplatnicima održavanja. Ostali korisnici mogu dobiti posljednju verziju kupnjom Samostalne nadogradnje.
FAQ
Provjerite često postavljena pitanja o licenciranju i ključevima.